mysteryland vlag

Koffietijd!

Er kan er maar een de beste zijn

What else?

Als er één merk is dat de afgelopen jaren een trend heeft gezet in koffiegebruik is het Nespresso. Er zijn nu vele volgers in de markt, maar geen één heeft de uitstraling en merkbekendheid van deze wereldwijde speler op de koffiemarkt.

Naast de consumentenmarkt heeft Nespresso zich de afgelopen tijd gericht met succes op de zakelijke markt. Om deze markt verder uit te diepen is aanwezigheid op vakbeurzen als Horecava natuurlijk een must. Uiteraard wil Nespresso zichzelf daar presenteren met een zelfde high-end uitstraling die bij het merk hoort en heeft daar met Pitchkoff een juiste partner bij gezocht. In opdracht van Pitchkoff produceerde M2 Printing alle signing en visuals voor de bijzondere stand.

De beelden spreken voor zich, maar termen als kwaliteit, natuurlijk, duurzaam en beleving zijn voor alle partijen belangrijke punten en uiten zich in ontwerp, gebruik van printmaterialen en uiteraard het serveren van de beste koffie in de professionele markt.  

Naar boven
up