GoodHabitz stond in korte tijd op 5 verschillende beurzen in Europa. Aan de standbouwers van KOP de taak om deze stands te ontwerpen en bouwen, met altijd hetzelfde verhaal en impact.
Het concept van de stand moest dus multi-inzetbaar zijn om in de verschillende internationale beurzen te passen. Zo stond GoodHabitz op de Learning Technologies in Londen en Parijs, op de Learntec in Karlsruhe, op de Next Learning in 's-Hertogenbosch én op de VOV-beurs in Mechelen.
Overal werden dezelfde materialen toegepast in de stands. De vloeren zijn voorzien van Print&Walk stickers, en de visuals in de photo booths zijn van Deco Blackback gemaakt. Overal zijn de felle kleuren, interactieve elementen (kunstvoorwerpen) en een hoop scherpe teksten terug te zien in de ontwerpen van de stands. Hiermee werden de stands super interactief. Bezoekers konden dankzij de photobooth op de foto met de kleurrijke objecten en kregen heerlijke popcorn.
Fun als basis voor intrinsieke motivatie
GoodHabitz biedt online trainingen aan op gebied van persoonlijke ontwikkeling. Bij GoodHabitz vinden ze dat leren leuk moet zijn. Fun vormt de basis voor alle online trainingen die ze aanbieden. Zo motiveren ze de medewerkers van de klanten om zichzelf te blijven ontwikkelen.