mysteryland vlag

Fun als basis voor online leren

GoodHabitz stond in korte tijd op 5 verschillende beurzen in Europa. Aan de standbouwers van KOP de taak om deze stands te ontwerpen en bouwen, met altijd hetzelfde verhaal en impact.

Het concept van de stand moest dus multi-inzetbaar zijn om in de verschillende internationale beurzen te passen. Zo stond GoodHabitz op de Learning Technologies in Londen en Parijs, op de Learntec in Karlsruhe, op de Next Learning in 's-Hertogenbosch én op de VOV-beurs in Mechelen.

Overal werden dezelfde materialen toegepast in de stands. De vloeren zijn voorzien van Print&Walk stickers, en de visuals in de photo booths zijn van Deco Blackback gemaakt. Overal zijn de felle kleuren, interactieve elementen (kunstvoorwerpen) en een hoop scherpe teksten terug te zien in de ontwerpen van de stands. Hiermee werden de stands super interactief. Bezoekers konden dankzij de photobooth op de foto met de kleurrijke objecten en kregen heerlijke popcorn.

Fun als basis voor intrinsieke motivatie

GoodHabitz biedt online trainingen aan op gebied van persoonlijke ontwikkeling. Bij GoodHabitz vinden ze dat leren leuk moet zijn. Fun vormt de basis voor alle online trainingen die ze aanbieden. Zo motiveren ze de medewerkers van de klanten om zichzelf te blijven ontwikkelen.

print projecten

Modulaire eyecatchers beurs

De grote eyecatchers zijn modulair opgebouwd en bestaan uit meerdere kleinere frames, die ook los ingezet kunnen worden. Een zeer duurzame oplossing d...

Gazelle Experience Centre

In opdracht van De Nieuwe Collectie hebben we de signing en alle visuals geproduceerd voor het Experience Center van Gazelle. Airtex wandbekleding, vl...

Een beauty

Zoals je op de foto’s kunt zien zijn er felle kleuren gebruikt in de vele uitingen. Vooraf is er dan ook uitvoerig getest om de gewenste “...

Duurzaam ijs, lekker!

De nadruk voor deze stand lag op de duurzame oplossing van het ijs en de verpakking. De 100% biologisch afbreekbare beker was daarom groot zichtbaar o...

FUN als basis voor online leren

GoodHabitz stond in korte tijd op 5 verschillende beurzen in Europa. Aan de standbouwers van KOP de taak om deze stands te ontwerpen en bouwen, met al...

Visueel en akoestisch de oplossing!

Voor het gloednieuwe Innovation Lab van KP Holland hebben we in opdracht van WoodFever de presentatieruimte aangekleed met 10 grote hangende...

Belimo valt op tijdens VSK

De stand was met een vloeroppervlakte van 135 m2 al niet te missen, maar door de grote hangende full colour objecten werd de aandacht van de bezoeker ...

Modulaire Eyecatchers

In opdracht van standbouwbedrijf Brandt & Fernhout heeft M2 Printing de full colour visuals voor de beursstand van Nordson geproduceerd en gelever...

Koffietijd!

De beelden spreken voor zich, maar termen als kwaliteit, natuurlijk, duurzaam en beleving zijn voor alle partijen belangrijke punten en uiten zich in ...

VBO Makelaar (KOPexpo)

Hoewel de stand in basis gelijk bleef, werd er doormiddel van print en signing een compleet andere sfeer gecreëerd.

SMEG (KOPexpo)

Wanneer je door de beurshal loopt, zie je de stand van SMEG al van ver. Het logo is duidelijk zichtbaar bovenaan de stand gevestigd.

Horecava - Bar-O

Het is voor ons als bedrijf een must om een leverancier te hebben waar je op kunt vertrouwen.”

Shimano (The Inside)

Al het printwerk voor de Shimano stand op de EuroBike 2015

Mimaki (KOP Expo)

"M2 is een zeer betrouwbare partner gebleken de laatste 4 jaar"

XLUX (The Inside)

"Alles is altijd goed geregeld."

AutoRAI 2015 (Kubik)

14.000 vierkante meter printwerk

Vakdag Print & Sign

Full service project: Van A tot Z ontzorgen.

+ Meer projecten
Naar boven
up