mysteryland vlag

Een beauty!

Voor onze opdrachtgever 2-Nice mochten we verschillende visuals produceren voor de Beauty2Buy in de Jaarbeurs in Utrecht. Beauty2Buy is de nieuwe naam voor de najaarsbeurs Beauty Trade Festival, dé plek waar professionals uit onder andere de beauty-, nail- en wellnessbranche elkaar ontmoeten.

Zoals je op de foto’s kunt zien zijn er felle kleuren gebruikt in de vele uitingen. Vooraf is er dan ook uitvoerig getest om de gewenste “neonkleuren” te krijgen.

Maaike Teunizen (2-Nice): Heel fijn hoe jullie dit weer voor elkaar hebben gekregen met de nodige aanpassingen om de kleuren optimaal te krijgen. Super service!

Onder andere peesdoeken, Forex panelen, lightbox backlitdoeken en speciale vloerstickers werden geproduceerd om de Beauty 2 Buy beurs aan te kleden.

Tevreden leveranciers en bezoekers     

Van 24 tot en met 26 september werd de Jaarbeurs omgetoverd toe een beautyevent. Professionals uit de beautybranche konden hier inspiratie en kennis opdoen, zich oriënteren op de nieuwste ontwikkelingen in hun vakgebied en creatief bezig te zijn bij de verschillende spetterende workshops.

Bezoekers waren enthousiast over de sfeer en de aankleding van de beursvloer, zoals vakbezoeker Melissa: “Complimenten voor het thema en de aankleding, het was echt mooi”.

De nieuwe opzet van de najaarsbeurs voor de vakmensen in de beautybranche viel in de goede smaak bij leveranciers en bezoekers.

Maaike Teunizen (2-Nice): Wat was het een groot succes afgelopen weekend! En dat mede dankzij het mooie drukwerk wat jullie hebben geleverd 😊 Het zag er echt op en top uit.

print projecten

Modulaire eyecatchers beurs

De grote eyecatchers zijn modulair opgebouwd en bestaan uit meerdere kleinere frames, die ook los ingezet kunnen worden. Een zeer duurzame oplossing d...

Gazelle Experience Centre

In opdracht van De Nieuwe Collectie hebben we de signing en alle visuals geproduceerd voor het Experience Center van Gazelle. Airtex wandbekleding, vl...

Een beauty

Zoals je op de foto’s kunt zien zijn er felle kleuren gebruikt in de vele uitingen. Vooraf is er dan ook uitvoerig getest om de gewenste “...

Duurzaam ijs, lekker!

De nadruk voor deze stand lag op de duurzame oplossing van het ijs en de verpakking. De 100% biologisch afbreekbare beker was daarom groot zichtbaar o...

FUN als basis voor online leren

GoodHabitz stond in korte tijd op 5 verschillende beurzen in Europa. Aan de standbouwers van KOP de taak om deze stands te ontwerpen en bouwen, met al...

Visueel en akoestisch de oplossing!

Voor het gloednieuwe Innovation Lab van KP Holland hebben we in opdracht van WoodFever de presentatieruimte aangekleed met 10 grote hangende...

Belimo valt op tijdens VSK

De stand was met een vloeroppervlakte van 135 m2 al niet te missen, maar door de grote hangende full colour objecten werd de aandacht van de bezoeker ...

Modulaire Eyecatchers

In opdracht van standbouwbedrijf Brandt & Fernhout heeft M2 Printing de full colour visuals voor de beursstand van Nordson geproduceerd en gelever...

Koffietijd!

De beelden spreken voor zich, maar termen als kwaliteit, natuurlijk, duurzaam en beleving zijn voor alle partijen belangrijke punten en uiten zich in ...

VBO Makelaar (KOPexpo)

Hoewel de stand in basis gelijk bleef, werd er doormiddel van print en signing een compleet andere sfeer gecreëerd.

SMEG (KOPexpo)

Wanneer je door de beurshal loopt, zie je de stand van SMEG al van ver. Het logo is duidelijk zichtbaar bovenaan de stand gevestigd.

Horecava - Bar-O

Het is voor ons als bedrijf een must om een leverancier te hebben waar je op kunt vertrouwen.”

Shimano (The Inside)

Al het printwerk voor de Shimano stand op de EuroBike 2015

Mimaki (KOP Expo)

"M2 is een zeer betrouwbare partner gebleken de laatste 4 jaar"

XLUX (The Inside)

"Alles is altijd goed geregeld."

AutoRAI 2015 (Kubik)

14.000 vierkante meter printwerk

Vakdag Print & Sign

Full service project: Van A tot Z ontzorgen.

+ Meer projecten
Naar boven
up